Fakta du inte alls behöver veta.

Så i brist på annat (huvudsakligen fantasi) tänkte jag skriva en lista på saker som är absolout ointressant om mig själv!
Men men, fact is power as they say! (?)


*Jag kan lyssna på musik, se på tv, sitta vid datorn och måla naglarna samtidigt och koncentrera mig på allt av det.
*Jag kan blåsa tungbubblog, just like Dan the man Jones.
*Jag är pro på att skriva på tangentbord.
*Jag hatar Den blomstertid nu kommer.
*Jag var med när världen vandrade in i twitterland, I'm an addict!
*Jag skulle förmodligen sälja mitt högra ben för en brittisk kille.
*Jag är en jävel på att laga mat.
*Jag tycker jag är snygg varje gång jag fixar mig på morgonen och inser att så inte alls var fallet så fort jag kommer utanför dörren. hahah.
* Jag har börjat utveckla ett smått hat mot Fearne Cotton, dels för att hon är ful och jobbigt och dels för att hon twittrar typ 5i675867586579 gånger på en timme.
*Jag har minst tre kvinnliga porrstjärnor/nakenmodeller som followar mig på twitter.
*Luke från Familjen Macahan får alltid mitt hjärta att slå lite extra.
*Jag kan för och efternamn på alla personer jag gått/går i samma klass som.
*Jag spolar alltid de första 20 minuterna i Raise you voice för att inte gråta hela filmen.
*Jag ser en speciell charm i att jobba med gamla människor.
*Jag tycker att skinkost på tub är mat för en kung, det absolut bästa!
*Jag äter varken bullar, pannkakor, våfflor, köttbullar eller paj, sjukt äckligt.
*Jag tycker det är fel att bära huckle eller burka, av vissa självklara skäl.
*Jag börjar inse att det inte finns så mycket att skriva om mig själv som jag önskat.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha klockren sista fakta xD

2009-05-12 @ 00:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback