-

Vissa människor irriterar jag mig så jävla mycket på.
Man kan bråka med någon ja visst, och jag säger exakt vad jag tycker, jag vet att det inte alltid är vad folk vill höra och att jag är brutalt ärlig vilket vissa tar illa upp av. Men då ber man mig för i helvete inte att vara helt ärlig, för det är inget jag skämtar om. Jag hittar inte på saker på msn och skriver inte saker jag inte skulle våga säga i verkligheten, däremot är jag inte rädd för att uttrycka mina åsikter vad det än handlar om.
Men det ger för i helvete inte någon rättiheten att skriva upp min mail på 24 nyhetsbrev för olika datorgrejer och hota med att lägga ut min mail så att folk ska försöka hacka min facebook och min mail-
Allting jag har sagt kan jag stå för i verkligheten och diskutera och fan inte ändra mig för att det är face to face, men att ge sig på andras privatsaker för att man inte har något att komma med i verkligheten?
Va fan är det för stil, vad säger det om en människa, att man är mogen och kan stå upp för det man har sagt eller säga ifrån om man tar illa upp? Nej då säger man 'var helt ärligt, säg vad du tycker jag vill veta.' och väljer att sedan inte diskutera det när man faktiskt träffas, utan säger sen 'vafan jag tog illa upp nu ska jag skriva upp dig på massa nyhetsbrev och se till att 100 människor försöker hacka din facebook och mail.'

Och dessa människor kan för fan dra åt helvete.


Kommentarer
Postat av: linneaa

palla honom, en vacker dag kommer han inse att han är ensam igen, då ångrar han nog all skit han sagt & gjort ..

Postat av: Amanda

Vad är det som har hänt?? :/

2009-10-08 @ 12:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback