abab+

Några gånger varje år brukar jag tillägna mina inlägg till människor som förändrat världen. Det spelar ingen roll om det är dåliga saker, bra saker, eller bara saker som faktiskt egentligen inte lett till någonting men spelade stor roll i den stunden. Idag är vad jag vet inte någon stor människas dödsdag eller födelsedag, men jag tänker ändå tillägna detta inlägg till ett fåtal utvalda människor, som jag utav sed aldrig nämner namnen på.

Så tack, till er underbara människor som på ett eller annat sätt förändrat den jord jag lever på.
Utan era idéer, tankar och förverkligandet av era drömmer hade jag inte suttit här idag, och vad än det är ni har åstadkommit är det något som har format jorden till vad den är idag. Och för det är jag er evigt tacksam, jorden är en vacker plats, i alla fall några år till, och jag tillhör den skalan som kan skatta sig lycklig att fortfarande befinna sig här och inte i himlen, helvetet eller vad alla människor nu tror händer med en när man dör.
Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback