The english way

Är det något fel på oss svenskar?
Vi har till och med ett ord för den depression så många känner under den årstid som kallas höst. Höstdepression, helt ärligt, hur sjukt är det? Vi har ett eget ord för det vilket annat land har det så? Har ni någonsin hört en engelsman nämna 'the depression of the fall?'. Skulle inte tro det ... Betyder det att det endast händer oss svenskar? vi är världens utstötta, de deprimerade jävlarna ingen annan kan ta hand om så vi får sitta i vårat avlånga lilla land och tycka synd om oss själva när hösten smyger på.

Jag vill bara flytta till England, nu nu nu . Jag skulle aldrig vara ledsen, aldrig besviken och arg och sur och känna att livet ibland sög hur hårt som helst om jag bara fick bo i London. Tänk er den känslan, var man än går befinner man sig i ett underbart överfullt hav utav britter som pratar sån världsvan brittiska att hjärtat hoppar 20 extra slag för varje ord de uttalar. Det skulle vara livet, det skulle inte vara en del av det utan uppfylla hela min lyckokvot. Jag älskar England, jag älskar London, jag älskar britter och jag älskar den brittiska livsstilen.
 Ta mig dit nu tack så slipper jag oroa mig över saker?



This is the english way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback