Draft

'Det här är en vacker dag för att dö.'
Finns det ingen bok som heter så? Jag känner igen det i alla fall.
Nu ska jag nog göra min vardag lite lyckligare genom att googla lite stuff about England, where to go, where to shop, where to stay, allt man läser om England gör en väl liiiite lycklig? Vem försöker jag lura, man blir fan helt i extas! Och trots att jag är proppmätt efter en avokadomacka och en tonfisksallad ska jag försöka trycka i mig några koppar te, vad vore min vardag utan te? (Min faster kan nog ta på sig en del av ansvaret för mitt beroende!)

 

Vi hörs om en stund när jag har haft min lilla engelska panik period då jag omringar mig med allt som har med england att göra, hehe. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback