dreaming's just for fools?

Hemma från vaktning av min lillkusin och planerar morgondagens look då det blir shopping med frugan.



Sitter fortfarande och fascineras utav Ed Westwicks underbara stämma och inser att ikväll förmodligen inte kommer bestå utav mycket mer än att kolla på bloopers på självaste YouTube. Är jag sorglig? Nej för fan, ett gott skratt förlänger livet, right? Står dock inför ett stort dilemma, hur många bloopers finns det egentligen upplagda på tuben? Kommer de räcka hela kvällen eller tvingas jag hitta på något ANNAT...

Ska väl i och för sig ändå fortsätta min jakt på underbara lägenheter inne i stan, flytta? Nej det ska jag dock inte, men det finns något särskilt med att kolla igenom bilder på underbara rum och bara drömma sig bort och sätta sig in i ett liv där. Ett Gossip Girl liv, med vackra kläder, fullspäckade dagar och vänner som gör sig bra vid ens sida. Kanske ett släng utav The Hills också, lite kändisskap tackr man ju inte heller nej till och en pojkvän som Justin skulle jag lätt kunna mig finna i vilken dag som helst. GE MIG .


Kommentarer
Postat av: extremt sårad linnea

menar du att JAG INTE GÖR MIG BRA VID DIN SIDA ? : ooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback