en fin torsdagskväll

Även denna dag var tänkt att bli en bloggfri dag, har tagit någon slags vit vecka.
Men sedan insåg jag att jag faktiskt ligger i sängen, har tagit bort mitt smink, borstat tänderna och bytt om, och klockan är snart 20 över 11. Jag tyckte att denna tidiga sovtid var värd ett blogginlägg!

Jag lämnar alla ledsna emopojkar och emoflickor, alla glada hippiebarn och en tussig kisse som tvättar sig själv när jag beger mig in i drömland. Efter en 7½ timmars sömn kommer jag nog vara lika pigg som en treåring imorgon, vilket lär behövas till den sista planeringen utav våran performance i skolan. Med tanke på att jag och Malin spenderade timmarna idag med att prata fotboll och klaga på hennes klass behöver vi nog arbeta hårt med att få till våra repliker (som vi självklart i slutändan kommer improvisera).

Tänkte att jag skulle bjuda på en mycket vacker bild nära hjärtan, den får det lätt att somna.
puss & godnatt mina små bloggbarn.



jag säger som tina turner, simply the best.


Kommentarer
Postat av: linneaa

sandra.. inte okej bild ! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback