en mans död en annans levebröd.

Väntar på fotbollen, insåg att jag får kolla på klipp från dagens tidigare matcher ...
För jag bryr mig ju verkligen. Får se fotboll själv igen, som vanligt, som alltid. Varför i hela världens namn finns det inte en enda jävel som kan klara av och se en fotbollsmatch med mig? För i helvete är väl bara att kolla på de otroligt snygga pojkarna om jagandet av den lilla bollen är så extremt hemskt. Som jag fick höra på twitter idag 'football? I'd rather watch paint dry.' Varsågod, att vänta på färg tar väl sisådär ett halv dygn, en fotbollsmatch tar 90 min + tillägg, vad verkar roligast? Om någon av er seriöst tänker 'hm, färger låter roligt' så tycker jag för i helvete synd om er.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hade jag bott närmare hade jag lätt kollat på fotboll med dig hjärtat <3

2009-10-01 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback