It's all about me.

Nu känns det som att det är dags för mig att dela med mig utav 10 små saker som handlar om mig. För stunden, för alltid eller bara vad jag känner för. men så här är det ;

1. Jag använder hemsidan tyda.se nästan varje dag (and ppl say I just know english ...?)

2. Jag har 5870 mail i min hotmail-inkorg.

3. Jag hatar kanelbullar.

4. Jag kan inte umgås med folk som säger att dem inte vet vad dem gillar för musik.

5. Jag tycker att Simon&Garfunkels Mrs. Robinson är en av de bästa låtarna som någonsin gjorts.

6. Ungefär hälften av mitt umgänge tycker om McFLY.

7. Jag pratar om bröst varje dag.

8. I'm a twitter-addict!

9. Jag tycker illa om praktiskt taget alla människor jag möter på tunnelbanan.

10. Jag tänker aldrig gifta mig.

And people say I'm weird?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback