Juan Mata shockes me.

Låt mig dela med mig av dagens chock. För eran det betyder det nog ingenting, men för i helvete vad chockad JAG blev. Sitter och kollar på fotbollen som varje gång det är match. Lite speciellt eftersom det är mot Barca Valencia kör. Så sitter jag på wikipedia och checkar lite hur gamla våra oldiesboys är, och hör och häpna, Mata är TJUGOETT! förstår ni den grejen??? Dels är han jävligt ung för att vara med i Valencia och dels var jag typ bombsäker på att han var över trettio!!

Så... helt ärligt är jag hur chockad som helst, var helt säker på att han var en av de gamla gubbarna (iofs är alla gamla men ändå) och så är han bara fyra år äldre än mig ... jisses you guys, shocking ...


Kommentarer
Postat av: Jacq

Nej Sandra.. du kan inte få honom .

hahaha :D assååå sääämsssssst zlatan inte i barca å david inte i valencia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback