Like a soldier.

Och idag saknade jag min bästa vän, så enormt mycket. Massa saker jag ville prata med henne om, jag ville smsa, ringa, bara åka över en snabbis för att ta en kopp te, innan jag kom på att hon är borta i drömmarnas land och alldeles för långt bort för en snabbvisit. Jag vill inte göra henne ledsen och hoppas därför lite smått att hon är för upptagen där borta i det stora landet för att läsa det här, men helt ärligt saknar jag henne enormt.

Det är inte samma sak att skriva ett brev och berätta om vad som hänt i mitt liv på senaste tiden, för normalt sätt vet hon exakt vad jag har gjort på senaste tiden. Och jag brukar alltid veta vad hon gör för tillfället, och nu vet jag absolut ingenting. Men precis som hon kommer läsa i det brev som förhoppningsvis landar hos henne snart så älskar jag henne, så enormt och saknar henne.

I love you love you love you baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback