Rough draft.

So put your lips to my hips, baby.



Är det bara jag som gillar Rolling Stones? Obviously inte, men är det någon av er där ute som läser det här som gör det? Finns det någon av er som faktiskt inte har koll på NRJ top 40 utan snarare Bruce Springsteens senaste album. Eller som åtminstonde hört talas om Simon&Garfunkel? Ibland undrar jag om jag föddes i fel årtionde.
Musik, film, allting är så annorlunda nu, och helt ärligt, så mycket sämre. Jag kan ge er två exempel på saker som faktiskt har hänt som jag aldrig vill höra, man tycker att de flesta människor borde ha lite vett i kroppen.


- Vad lyssnar du på för musik?
- Nja, typ the Voice.

(När i helvete blev the Voice något du skulle presentera som din musiksmak? Eller fan vem skulle presentera det över huvudtaget? Pinsamt så det bara skriker om det ju.)




- Vilken är din favoritfilm?
- Breakfast at Tiffany's.
- Aha, går den på bio nu eller?

(Kommentarer är för i helvete överflödiga för den här.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback