well spent friday.

Igår umgicks jag med en söt människa jag känner. Först begav vi oss in till stan och jag drack lite gott te och åt en mycket mumsig chokladboll. Min käre vän fick uppleva min ungdomskärlek Familjen Macahan, tror att det är svårare att falla som en fura för det nu för tiden än vad det var då, mycket kärlek till den serien.
Vi gick även en promenad, med en tjock dunjacka och varma mjukisbyxor, ibland är det skönt med stora fula kläder. Vi pratade om precis vad vi behövde, och det var en hetsig diskussion under vilken vi var HELT eniga om exakt allt. Måste vara så att vi har mest koll på världen, vi vet vad som är fel och vad det är för fel på folk, vi har en gåva. Jag är snäll och bjuder på bilder från vårt nattliga tedrickande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback