mys

Yoghurt, te, twitter, McFLY och gulliga kommentarer i min blogg.
Kan denna kvällen bli så mycket bättre?

Ja, det är självklart att den kan, läs mina senaste blogginlägg så är det ju ganska självklart att det kan bli otroligt mycket bättre än just nu. Men denna sekund är jag rätt nöjd med tillvaron, skulle inte ha något emot att sitta på någon mysig musikklubb i London tillsammans med en pojk som Danny Jones, sippa på någon söt drink och lyssna på mjuk gitarrmusik sådär på kvällen. Nej, nu skulle jag bara dra ett skämt för er och se om ni reagerade, det lät ju inte direkt som Danny på beskrivningen eller hur? Hade jag satt mig in i en kväll med honom just nu hade jag beskrivit det som följande; jag önskar att jag var med den galet heta Danny Jones på en vild nattklubb i London, med alldeles för många drinkar och sömn in på morgonkvisten bredvid en dyngrak snygg pojke och vakna upp ful och äcklig på morgonen och ta en gemensam dusch för att sedan äta en bakisbrunch och fortsätta festa senare samma kväll.
Sounds more like him? Totally do!
And we all love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback