när man måste välja.

Jag hoppas att någon av er ska till Pier Pressure, i så fall får ni i alla fall se det extremduktiga bandet Destine.
Japp så är det, Destine ska till Göteborg, och dem har valt det fina datumet dagen efter Breakfest festival i Holland. Vilket betyder att jag måste välja.

Destine och The Used vs. Makebelieve, Only Seven Left och MiMi Soya.

Det är lite hemskt, men Breakfest vinner nog, faktiskt. Jag kan inte missa tre band för dem, och dessutom kan jag åka tillbaka dit anytime till nästa turné. Så, hejdå för tillfället Destine och hello Makebelieve, OSL & MiMi! Det blir fina tider, men en massa fint folk som ska tid. mmmh, det blir nog fint ändå.


Kommentarer
Postat av: Camee

SV: Åh, va segt att det är samtidigt :/

Va kul att du har kontakt med dom, hur har du fått det?

Postat av: Camee

SV: Haha, hoppas dom kommer uppskatta det sen bara ;) Okej, då förstår jag hur det hela startade :)

Tack, va snällt!

2010-04-14 @ 15:42:29
URL: http://destinesweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback