♥ när planer går bra

Jag kan inte tänka mig att dagen skulle kunnat börja bättre (om jag inte hade blivit väckt av Danny Jones och vaknat upp till strålande sol i england det vill säga) men hur som helst. Jag vaknade av att Martina skulle gå, somnar ett tag till. Vaknar, sätter på datorn och ser att hon har fått sommarjobb, shit tänker jag, får man det brevet idag? Jag går och kollar, och JA, jag fick ett sommarjoooooobb! precis vad jag behöver!!
Tyvärr är det i slutet av sommaren, men jag är glad ändå, det betyder att första halvan av min sommar spenderas i HOLLAND :') Vilken betyder att jag kan gå på breakfest festivalen där Only Seven Left, Makebelieve OCH Mimi Soya spelar. Oh om ni kunde förstå min lycka kära vänner, nästa gång Joe frågar om jag kommer kan jag alltså svara JAAAAA !

Och vädret ute är inte det minsta fint, men jag ska nog ta mig en promenad.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag vill också ha jobb!!! :( var fick du nånstans? =)

Postat av: Isabelle

sv; men gud vad bra ändå!!! barn är mysiga =)

2010-04-09 @ 14:40:44
URL: http://belles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback