only two left

Jag och min fina fru har spenderat massa tid på ingenting idag. Flygbussbiljetterna kostade mr än vi trodde så vi fick bara med oss en endaste hem, och vart vi skulle hämta filmkameran visste vi inte heller, så efter 10-15 minuters letande efter stadsbiblioteket var vi tydligen fel ändå, och fick inte med oss den jäveln..

Men lite isglass fick vi i oss, och lät solen lysa på våra bleka kroppar en stund.
Vårt humör gick från jättebra - till jättedåligt - till jättebra när vi fick kasta lite hat på fula människor som gick förbi. Vi är så fina människor vi ska ni veta !





Flitiga har vi varit när det kommer till klubbar i London. I min hand har jag ungefär 12 papper på gästlistegodkännande. Fina tider. Det är bara två dagar kvar. And it's gonna be awesoooome.


Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

ha det så kuuuuuuul, festa åt mig med! kram

Postat av: Camee

Hej! Hur va resan??? :)

2010-05-06 @ 10:23:45
URL: http://destinesweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback