♥perfection

Vet ni hur fint livet är?
Jag träffar på en massa människor med problem, och funderingar och negativa tankar. Men jag kan inte vara inte glad nu. Det går bara inte. Allt går som jag vill, nästan allt i alla fall och det är vår. Det är sol och även om skolan börjar imorgon igen och jag har pluggat 0% matte under lovet så gör det mig ingenting. Det löser sig, det är mitt och Martinas motto. Och det är så sant så sant.

Mmmmh, lycka. jag gillar lycka.
Och jag hoppas innerligt att Ester bakar till oss någon dag snart, för små söta Ester-bakverk är precis vad som behövs när skolan börjar igen!


Kommentarer
Postat av: Martina

Det löser sig ! :D

2010-04-11 @ 17:45:27
Postat av: Ester

Och det står i ugnen! (bara för att jag är lättflirtad...)

<3

2010-04-11 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback