run as long as your legs carry you.

Vårväder. Sol, torr mark och en satans blåst.
Och april vädret har det inte varit något spår av än så länge, inte särskilt mycket regn, eller oväntat väder. Fint, mycket fint. Min sista lektion blev det inget med idag, vi slutade tidigare från svenskan och mer än två timmars håltimme för 30 minuter spanska är inte så kul. Så jag pluggar hemma, faktiskt. Gör klart läxor och pluggar till provet, och kollar ut genom fönstret på solen. Det ska nog funka det här.



Våran gräsmatta som har varit fylld av snö hela vintern är nu istället fylld av en massa gamla cigarettfimpar, grus och halv grön/brunt gräs, trevligt!



Och jag tog bild på mig själv, vid dörren, mer hardcore än så blev det inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback