smultronmarängshjärtan

Och idag fick jag smultronmarängshjärtan av söt ester som gjorde en redan fin dag ännu finare.
Och jag åt lunch inne i stan med min underbara fru med ett gäng britter bakom oss och några danskar vid sidan. Vi ratade ungefär 1000 människors stil och fick oss ett gott skratt medan vi satt med en glass i handen vid hötorget. Och vår engelska vikarie idag fick oss att skriva dikter med hjälp av metaforer, jag beskrev en fin man med "if my friend were a car, a meal and a trip.." Det finns lite saker som skulle kunna vara bättre, och som känns lite onödigt just nu, men det spelar nog faktiskt ingen roll. När allt kommer omkring är 2% fel en väldigt bra siffra i jämförelse tills 98% total lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback