♥ sol, lov, planer och familj.

Idag har jag gjort praktiskt taget ingenting utom att spendera tid i solen med vovven och hos mormor och morfar. Det känns ganska skönt att bara göra ingenting, speciellt när det är fint väder. Däremot spenderade jag större delen av natten vid msn med fina människor.

Och jag har bokat en liten biljett till mig själv, en biljett som det står Eindhoven - Stockholm på. och varför jag bara har en? jo jag är 2 kr kort på mitt konto och banken gör inga överföringar under påsken, så jag får fint vänta tills på tisdag.. Men eftersom det bara fanns 4 platser kvar på flyget hem så bokade jag det i alla fall. Och på tisdag har jag nästa. Finfina Holland.

 Förövrigt vill väl ungefär 75% av min klass bege sig dit nu, och jag förstår varför. Självklart förstår jag det. Varför dem vill vet jag däremot inte. Jag vet hur det är att vara där, människorna, musiken, atmosfären, you name it. Men vad vet dem om det egentligen? De som knappt har sett bilder på landet? Ja ja , hur som helst. Det blir en fin sommar.

Och ett svenskt band , aka You ate my dog ska vara Destines förband under de sista 2 datumen. Fick höra att det skulle vara någon slags överraskning. Det var det, blev jag överlycklig? Kanske inte.



Och när jag, mamma och mormor spelade alfapet igår ville mina bokstäver vara kommunister.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaså det går bra för You ate my dog,har hört dom för typ 2-3år sedan ^^



Haha jag dör för bilden ! xD

2010-04-07 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback