Jul jul strålande jul.

Det är officiellt mindre än två veckor kvar till jul!
Jag köpte 3 julklappar igår trots att det var sjuhelvetes kallt!

Jag har alltid tänkt mig att alla har samma jultraditioner som oss, men efter att ha pratat med alla i min klass verkar det inte så längre.. Det är inte alla som tar med släkten, rider runt på en ren och sen äter torkat lammkött till middag.. Okej skämt åsido.

Men vi träffas alltid tidigt, umgås, äter julbord, ser på Kalle Anka (jag och min kusin håller ALLTID varandra i handen, och ja vi är 18 och 19 nu), vi öppnar julklappar klockan 5, sen äter vi julgröt och så går vi ut med en massa hundar som min moster har med sig. Och i de flesta familjer verkar det som att dem firar i några timmar och sen är det klart! Vadå klart? Hur kan man se fram emot jul när man inte har något att fira?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback