♥ bumbumbum

Snöar det ute? Det ser ut som det.
Jag undrar om jag ska göra det här till en sån där dag då man egentligen inte gör någonting. Jag kan läsa några sidor i mina böcker, se på någon film och filosofera om livet. Nä, något nattliv blir det nog inte idag. Anledningen är nog till att jag väntar på att vi ska åka till Holland, ni vet när man ser fram emot något och det känns som att tiden går så extremt långsamt innan och att inget händer medan man väntar? Ungefär så känns det. Som att jag inte kan hitta på något nu, hmm, konstig känsla. men den stör mig nog inte så mycket. Jag tycker om att ha saker att se fram emot, och att räkna ner och börja planera, speciellt när det är med Martina jag får planera! Hela året är bra, snart Destine och sen är min och Linneas resa tilll London bokad, vilket betyder att jag åker iväg lite mer än två månader efter jag kommer hem igen. Det här kommer att bli bra hörrni, det kommer att bli mycket mycket bra. Och nu är det 26 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback