♥ dutchie love.

Jag orkar inte vänta längre!
Jag insåg det när klockan var 8 och jag funderade på att gå och lägga mig för att få tiden att gå fortare. Jag kommer att vara helt fattig tills vi åker till Holland, jag vet inte ens om jag kommer att ha råd att åka till Järvsö och åka skidor med klassen för i så fall skulle jag ligga minus på mitt konto. Sylvana har precis kommit hem från Frankrike och från att ha sett Destine och gör mig helt galen.

Dels berättar hon att dem har varit lite dirty i Frankrike (i alla fall Tom, haha). Dem hade tydligen träffat dem och pratat med dem i två timmar eller något, självklart skulle hon köra payback på mig för att jag skrev till dem på twitter och sa att hon ville ha bedcompany av dem i Rotterdam. Så hon nämner ju självklart att vi har skrivit en TILL låt bara det att jag inte vill lägga upp den och att hon vill höra dem ... ooooh vad glad jag blev, vi som absolut INTE skulle tala om att den låten fanns ... Och självklart visste Hubrecht vem jag var när hon berättade det, något annat som de absolut inte skulle veta. Den störde bruden från Sverige som skriver sexlåtar om ett holländskt band, ohhh yeah min hollands resa kommer bli mycket intressant.

Och ändå kan jag inte vänta. ARGH, jag blir galen, tiden går extremt långsamt, jag har inget att göra, inga pengar att göra något för, och ingen lust att göra något för den delen. Jag blir galen. Jag tror jag bokar om flyget och åker imorgon istället ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback