Dessa små saker är på väg hem till mig nu . Min mor tyckte att jag behövde lite mer örhängen! Eller mja, det var väl jag som tyckte och mamma tyckte att hon kunde vara snäll nog att betala. If you can't play the guitar, wear it!


Jag hade lite panik idag, eller jag hade mycket panik idag, över det där lilla mailet jag fick om Destine. Hur som haver, det löser sig. På något sätt, och jag får helt enkelt lita på det som Martina sa. Att det skulle vara kul... kanske... kul och pinsamt skulle jag nog säga. Men som så mycket annat brukar pinsamt ofta leda till att bli ihågkommen och att ha en bra tid, så vi får hoppas på det. Men vi får se, min mail är tom i väntan på om nästa mail säger ja eller nej (eller tom med cirka 7200 i inkorgen såklart..)



Kommentarer
Postat av: Malin

Sjukt söta ! :o

2010-01-26 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback