Och snöstormen tog död på de små vårkänslorna jag hade.
Som tur är tog en snäll människa hand om en uteliggare som jag och bjöd mig på te och scones hemma hos henne. Hon övergav mig för att gå ut med hunden och jag spenderar lite tid med att se om hon har några roliga bilder på sin dator, ska se om jag hittar någon rolig att visa för er.




Det fanns inte så många, jag förlåter henne eftersom datorn är ny och hon inte hunnit fylla den med miljontals bilder på människor från resor, band och allmänna saker som det värmer lite i hjärtat av att se . Det fick helt enkelt bli den här, en liten bild på en enormt skinny, överblonderad och konstig pojk. Japp, det är helt enkelt sånna människor som får den äran att pryda min blogg!

Nu ser jag att en halv scones väntar på att bli uppäten av mig till ljuva toner av Ghostbsters som utlovar en massa minnen från filmerna . Åh, jag tänker på Tom, och då tänker jag på McFLY, och då tänker jag på Tilburg, och då tänker jag på Destine, och då tänker jag på mig och Martina i Holland. Och då tänker jag på allt.



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh då tänker jag på DIG i holland och asgarvar ! :D hahaha

2010-01-27 @ 17:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback