♥ have you heard about the morgans?

Igår var jag och min kära kära vän Martina på bio och såg "Har du hört ryktet om Morgans" .  Ohh, om ni visste vad rolig den var! Vi satt självklart och skrattade under hela filmen, tror tyvärr inte att resten av salongen var riiiktigt lika förtjusta i den.

Jag tror jag har en crush på Hugh Grant, eller jag vet att jag har det! (Jag vet även att jag har många små crushes men det är svårt att inte ha när det finns så extremt många underbara människor i världen!) Hur som helst är han extremt snygg, rolig - har man någonsin sett en film med honom utan att skratta? Han blir äldre och äldre, får fler rynkor och har inte direkt samma spänst i ansiktet, blir han mindre attraktiv för det? Inte det minsta. Ibland kan jag känna lite avundsjuka över att det flesta män blir så extremt mycket snyggare när de blir äldre, medan kvinnor ser ut .. ja just det, äldre. Det är orättvist, fast jag är även sjukt glad över att jag gillar det könet som har turen att utvecklas till något som drar undan matten under fötterna på en varje gång man ser dem. Oh ja till Hugh Grant, snygg, charmig och helt underbar att se på. mmmmh.

 


Kommentarer
Postat av: ah.. du vet vem

alltså.. jag tycker inte ens att han är snygg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback