♥ hmm.

Jag fick oväntat besök av mina kära Towe igår. Vid klockan 9 ringde hon och frågade om hon fick sova hos mig för att det var en timme kvar tills hennes buss gick, självklart fick hon det. Så kvällen spenderades med trevligt sällskap, kollandes på Fired Up. mysigt!

Hubrecht var nog lite ... drunk också. Syll satt precis och diskuterade att han förmodligen hade druckit när han skrev en speciell status på facebook när han skrev till mig och började prata om nakna meet & greets och att han blir äcklad av tanken på nakna killar ... mjo det är ju en information man tackar för ... att kyssa en kille skulle han tydligen aldrig aldrig aldrig kunna tänka sig heller så Sylls & min plan om att köra sanning och konka och få honom att strula med Banus, det får helt enkelt blir lite omplanering på det ämnet.. Tydligen var han för blyg för att gå omkring naken också så några nakna meet&greets blev det inte heller (vilkdet finns något sånt mail och det jag faktisklt är glad för, det skulle vara jävla pinsamt, haha). Han sa att Laurens skulle skicka mail om det idag så vi får se om det finns något i min inkorg när jag kommer hem från ridningen och har städat klart! Interesting.

Det är bara 11 dagar kvar nu !

OCH LINNEA :

Vi åker ju inte skidor den 9 februari så om du sover hos mig den 8e så åker vi hem till min faster då istället och hon langar heldagsfika? Så slipper vi hitta på något annat.


Kommentarer
Postat av: linneaa

oj här fungerar inte sms längre, vi pratar genom bloggen! underbar plan jag är lätt på! åka skridskor i kungsan är något jag helst slipper.. heldagsfika it is! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback