Jag ♥ inte SAS.

Jag är sur nu. Jag tänkte bara tala om det.
Och det här kommer inte bli något "jag hatar hela världen, blablabla" inlägg för det är inte det jag är sur på. Utan jag och Linnea ska ju åka till London den 29e April och tanken var att jag skulle boka flyg idag, sagt och gjort jag fyller i allting och får svaret "köp medges ej, kolla så att du har skrivit rätt nummer blablabla". Jag provar TRE gånger och får samma svar och går tillslut in i en chatt som finns där man kan fråga frågor till en anställd på SAS. Jag frågade varför det blev så och vad man kunde göra. Och seriöst den människan ... om någon vill boka flyg hos ens bolag borde man väl i alla fall försöka vara lite trevlig? men nej nej, inte var den här människan det ...

Jag fick först svaret att "det kanske inte går att köpa med över internet, vissa banker har så." och då hade jag skrivit att jag hade bokat flyg för någon vecka sen och därför var säker på att det hade täckning .
Och det sista meddelandet jag fick, som fick bägaren att rinna över, som man så fint säger ;

SASgubbe: Jag råder dig till att skicka mejl till den här adressen och få hjälp av någon som har tid att svara ordentligt och inte av någon som chattar med 4-5 st samtidigt.

Jag höll nästan på att sätta mitt eget saliv i halsen... VEM skulle säga så? Jag frågade enkla frågor, som jag visserligen inte fick något svar på, och frågar vad jag kunde göra när det inte funkar. Och vad får jag till svar liksom? JAG SKITER I HUR MÅNGA DU CHATTAR MED, DET ÄR DITT FUCKING JOBB ATT TALA OM VAD JAG KAN GÖRA.


Så ... tack, avreagering.


Kommentarer
Postat av: linneaa

vi hatar sas.. men vi stämmer dom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback