♥ lånade en liten lista

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? – oh, heeelt obeskrivbart !   bästbästbäst.
Bättre än förra året? – verkligen!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – McFLY resorna, verkligen aldrig.
Har du flyttat under år nollnio? – nooope.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – yesyes I have!
Har du kysst en främling? – kanske :o

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? – I don't do love!
Har du varit kär? – Nejnej!
Har du sagt jag älskar dig till någon? – mina vänner.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – yesyes.
Har du haft ett hemligt förhållande? – haha det vill jag inte påstå xD

SORG&HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – inte direkt nej.
Har  någon i din släkt avlidit? – yes. <3
Har du slagit någon med knytnäven? – haha det har jag nog.
Varit i slagsmål? – Nää.

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? – Tror jag inte, man lär sig av sina misstag!
Har du skämt ut dig? – hahaha det har jag nog lyckats med.
Har du ljugit för en vän? – inte vad jag vet! kanske någon vit lögn, haha.
Har du varit ute en hel natt? – yesyes.
Har du blivit tagen av polisen?  - haha nää, har helt ärligt pratat med för mycket poliser dock ^o)  England och Holland är träffade.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – Hmm, det har jag säkert!
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – Såklartsåklart!

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? – St Eriks.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – haha nej för fan.
Hatar du ngn på din skola? – alla konstiga jävlar .. -.-
Har du gjort något framsteg? – inte direkt! hehe.

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? – oooohja, masssorrrrrr!
Har du förlorat en vän? – nja, kanske inte förlorat någon direkt.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Hmm, lite har jag nog det!
Har du gått bakom ryggen på en vän? – nää.
Har du ljugit för en bästa vän? – Nopppes.
Har du haft en relation med en vän? – ja, en kompisrelation?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback