♥ Le plans

Den här veckan är nog faktiskt helt tom på planer. Jag har nog inte planerat något överhuvudtaget, förutom att jag tänkte sola imorgon ... haha. Nästa vecka däremot, den är nästan fullplanerat.. eller ja, när jag tänker efter så är den faktiskt det.

edit: Låt mig omformulera från torsdag och framåt, jag OCH martina åker till centralen, jag OCH martina åker buss till skavsta, jag OCH martina åker till holland, jag OCH martina kommer göra alla saker som står där, jag OCH martina kommer att träffa massa random människor att umgås med i timtal, jag OCH martina kommer att se Destine, jag OCH martina kommer att träffa dem efter, och jag OCH martina kommer att ha the best time ever :') <333333

Måndag: Linnea är min sovpartner så att hon slipper åka till middle of nowhere - land (även känt som Gnesta).

Tisdag: Vi orkar inte göra något lamt på idrottsdagen så vi drar helt enkelt hem till min faster som langar heldagsfika, alldeles i våran ära!

Onsdag: Packa, I guess (vilket jag förmodligen kommer göra klockan 12 eller nåt).

Torsdag: Sovmorgon, åka in till centralen, ta bussen till skavsta och åka till Hoooooolland. Träffa Dirk en snabbis, sova hos Annelieke tillsammans med hennes kompis från Skottland.

Fredag: Upp mycket mycket tidigt så att vi är i Rotterdam vid 11-12 tiden. Köa i några timmar och ha extremt kul med my lovely new friend Syll och hennes vänner. Gå på konserten, lattja lite med Destine och sedan antingen hitta någon fin sovplats iform av en gata eller ta tåget till Arnhem direkt.

Lördag: Lite mer köning och ännu mer umgänge med Syll och förmodligen några andra nyfunna snälla holländare. Äntligen träffa Christel igen! Och hennes pojkvän, I'm excited!! Konsert, och lite bus. (haha okej kanske inte, men bara konsert kändes lite tomt som beskrivning). Sen hittar vi antingen någonstans att spendera natten i Arnhem eller så åker vi tillbaka till Eindhoven och lever på gatan där, haha.

Söndag: Umgås lite med Dirk igen när vi har mer tid. Åka till flygplatsen och ta flyget heeeeeeeeeeeem :(
Jag skulle nog helst av allt stanna i holland forever, eller i alla fall tills det blir dags att flyga till London. men så blir det självklart inte..




Kommentarer
Postat av: Martina

Gillar att det låter som att jag inte alls ska med och göra allting med dig :'(

2010-01-31 @ 21:29:59
Postat av: linneaa

middle of nowhere? ursäääääääkta, fan storstan det där gnestat!

Postat av: Martina

Hahaha aaaa <3

2010-02-01 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback