♥ make us proud mate.

Oh Danny, this week you did gooooooooood.
Vanessa från The Sats fick lämna, borde väl säga att det är synd om henne men kan väl inte direkt påstå att jag är något fan. Danny däremot, tog verkligen ett steg i rätt riktning, förutom det faktum att någon tyckte att den där frisyren skulle se snygg ut på honom så var han helt underbar att se och höra på. Twitteer har varit öööööverfyllt med tweets om Danny (förmodligen hälften av dem är väl från hans bandmate Tom, hehe!). Harry var med idag också så hela McFLY satt på front row och hörde deras sångare/gitarrist sjunga, and I am mucho proud.
I think we all are.

 



Dags för mig att ta med mig Bettan ut på kvällspromenad och sen läsa några sidor till innan jag överger böcker för internets skull och för att önska Annelieke grattis på sin 18 års dag.

Om 20 minuter är det 19 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha kunde inte sluta garva åt frisyren xD rösten var gudomlig som vanligt dock :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback