♥ one piece at a time

Skolan börjar imorgon, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag antar att jag faktiskt är glad över det, jag får en anledning till att gå upp och fixa mig på morgonen, göra något under dagarna och träffa människor som jag trivs väldigt bra runt.

Varje dag är en dag närmre Holland, en dag närmre Destine och en dag närmre att träffa Annelieke & förhoppningsvis Christel. Varje dag är en dag närmre den dagen jag får göra min första resa ensam med min älskade vän Martina, och en dag närmre då jag får veta hur det är i en vanlig holländsk familj.

Varje dag är även en dag närmre min 18års dag, som jag förövrigt inte har tänkt så mycket på. Och en dag närmre dagen som förhoppningsvis kommer efter den 28e april. En dag närmre den 31 januari då studiebidraget kommer och vi kan fortsätta planera the dream. En dag närmre kärlek skulle jag tro.

Varje dag är en dag spenderad av 2010, en dag som aldrig kommer tillbaka och som aldrig går att göra om. Idag är den enda 10 januari 2010 jag någonsin kommer uppleva. Varje dag är once in a lifetime, och jag tänker spendera dem som det. Fyllda av kärlek, upplevelser och underbara minnen. Fyllda av allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback