♥ pain makes everything ... bigger?

Jag är förmodligen den som minst av alla borde ha hål i öronen. Man ska ju vara lite försiktig inte ta på det för mycket och så, och gör jag det? nej, jag drar så långt jag kan för att se när det börjar göra ont, vilket det självklart gör efter ett tag när man försöker dra en för stor plupp genom ett för litet hål, just i det ögonblicket får jag för mig att det är dags att tvätta det med alsolsprit, vilket självklart inte mildrar den smärta jag åstadkommer. Och sedan drar jag i dem lite till, jag vet inte om jag satsar på töjning men med den minimaliska typen av örhänge? Hur som helst lär jag väl få en hängig örsnibb efter ett tag, och om jag ska vara helt ärligt så tycker jag nog inte att det är det mest attraktiva, njaa , det är nog inte det.


Kommentarer
Postat av: dude

hahaha fail xD

2010-01-08 @ 17:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback