♥ resign

there's no easy way to say goodbye
so baby just say goodnight

De ovantående raderna har förövrigt inte något att göra med resten av texten, jag är bara smått förälskad i den just nu. Fin fin text, jag kan råda er till att läsa hela eller lyssna på låten som heter Say Goodnight och är gjord av The Click Fiveeeeeeeee (utan överflödet av e:n såklart)


I alla falll. Sen jag kom hem har detta varit en fin dag. Fick äntligen flygbiljetterna bokade (förövrigt är jag inte sur på SAS längre, utan nordea) tydligen accepterade flygbolaget bokningen från mitt Visa Electron men inte banken eftersom den inte hade direktkontakt till SAS hemsida ... Hur som helst upphävde mamma sin internetspärr på sitt visa kort ett tag och såg till att få mina biljetter bokade! Sen hämtade jag ut min underbara underbara bok och väntar på att klockan ska bli 10 så att vi får höra sötdanny sjunga opera i brittisk tv. Om inte streamen funkar då kommer jag bli en ledsen ledsen flicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback