♥ sincerely me



Bestämmer mig för att bjuda på en jätteful bild idag bara för att jag är sådär jätteglad, och jag vet att jag har sagt det en halv miljard gånger, men man kan väl inte uttrycka glädje för mycket, kan man det?  Jag har inget viktigt att uttrycka, näej faktiskt inte. Eller jag kan tala om för er att vattenbuffeln är rädd för min 1,5 liters loka flaska med päronsmak, han går hellre runt bordet för att komma till mig än att gå förbi flaskan. Han är lite söt ibland. Han bet mig i handen idag också, för att han tyckte att jag skulle vilja leka (i och för sig retade jag honom och sa att vi skulle klippa klorna också, han reagerar väldigt starkt på det!) , han var inte lika gullig då. Och nu ska vi snart gå ut och kissa, eller han ska kissa och jag ska väl stå där bredvid och hoppas på att han blir klar så att jag kan få gå in innan jag fryser röven av mig .

Ska avsluta kvällen med att kolla på Sex and the city och längta tills 2an kommer.
Imorgon leker Linnea med mig, och sen hoppas jag att jag träffar min älskade Martina snart, och på fredag ska vi gå på bio och se en Sarah Jessica Parker och Hugh Grant film. som då förövrigt passar mycket bra in på mig och en kille från nyår, vet inte varför vi fortsatte prata om hugh grant men det blev något slags internskämt, roligt.

godnatt söta gott folk, vi hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback