♥ stress

Självklart vill inte Martinas biljett till Arnhem bokas, satans skit. Den till Rotterdam är fixad, nu har jag bara en kvar ... Min överlycka har därför övergått till ett vanligt glatt tillstånd, jag försöker hitta något som kan få mig till min eufori igen, och iskallt te utan mjölk uppnår tyvärr inte det, inser jag nu när jag sitter med en kopp just det framför mig.

fast lite glad är jag, jag har börjat pratat med TVÅ till holländare på msn, de båda ska på samma konserter som mig och Martina, så vi ska träffas där. pratade med massa holländare i en chat, inklusive hubrecht som förövrigt kom till liv när jag sa att de enda orden jag kan på holländska är ik och naakt, som förövrigt betyder jag och naken. Han sa att det förmodligen var det enda jag behövde kunna och att folk skulle tycka om mig då. Tror jag håller mig till engelska i holland dock så att det inte blir några missförstånd .. Jag hörde förövrigt deras nya låt spiders idag, den är bra, mycket bra. Hela dem är bra faktiskt, så det är nog ganska bra ändå. Trots mitt iskalla te och mina trötta ögon.

Jag tror jag säger godnatt till bloggen nu, det har varit mycket planerande idag, alldeles för mycket planerande för en liten sandra att klara ensam, så jag skriver på facebook, mcfly-bloggen, till martina, och hoppas att mina rop på hjälp kommer mötas av glada små mcfly fans som vill hjälpa mig att planera våran träff. Jag vet, dream on sandra, dream on ...

godnatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback