♥ the beginning

I welcome the new decade.

Var lite skeptisk till kvällen igår, jag och Linnea skulle följa med Robin och Marcus på rejvarfest i Märsta, men helt ärligt var det SJUKT kul. Ett av de bästa nyår jag haft faktiskt. En DJ som spelar musik som jag aldrig hört förut, raketer och mängder av trevligt folk. Låt oss säga att jag blev glatt överraskad att folket där. Hur som helst är det idag ett nytt år, ett helt nytt år, det känns öppet, förväntansfullt och lite synd. Kan ju förövrigt tala om att ta sig hem från märsta klockan halv 3 resulterar i 2.30 timmars restid, kanske inte det bästa sättet att spendera första dagen på ett nytt år. Men hur som helst, nu sitter jag här, vaknade för en stund sen och är redo för var 2010 har att erbjuda. Gott nytt år my dears!

The new years looks





oh well, no one said we were normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback