♥ only a heart this time

I'm at home tonight.
Något jag borde lära mig är att tröttna på att se Danny på scen, programmet han är med i börjar klockan 9 engelsk tid, vilket då blir 10 i svensk tid och håller på till halv 12. Och självklart kan jag inte missa det, det säger sig självt. Så med andra ord ... homenights! Jag ska väl i och för sig inte klaga, jag väljer det trots allt själv.
Har även insett att jag missar ett avsnitt när vi är i Holland, så det blir till att böna och be till någon snäll jävel som ser programmet hemma i Sverige att smsa mig med hur det går, helt ärligt jag dissar inte att köa till ett annat band för att se honom sjunga när jag kan kolla på det när jag kommer hem, no way!

Hur som helst så ska min fredagskväll spenderas med att se Popstar to Opera star, läsa lite ut Johnny Cash självbiografi, dricka massor av te, fortsätta min planering av holland och england (som förövrigt kommer innefatta vårt projektarbete till 3an) och gosa lite med min katt. Välspenderat med andra ord, mycket välspenderat.
Det blir lite bilder idag också!



Efter MYCKET letande hittade jag och Linnea finally en ring till mig.



Jag tvingade mamma att ta ett foto med mig, hon tyckte kameran skulle säga klick innan den tog bild!



Jag tycker det är okej att jag ser störd ut på bilden,
för mina gitarrörhängen är söta nog för att göra upp för det!



Min nya pose när jag vill täcka tillfälliga skavanker, i detta fall en stor röd sak som befann sig på min näsa.



Mycket av mina dagar går åt till skrattande nu för tiden, skratt & planering med hjälp utav Syll.
Därför får hon vara med på bild tillsammans med Mr. Vorstius Kruijff. Underbar flicka, och vi planerar underbara minnen tillsammans, can't wait to meet her!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback