♥ we're empty

Tried to write a letter, in ink,
 Its been getting better, I think,
I got a piece of paper, but its empty
Its empty

Maybe we're trying, trying too hard
Maybe we're torn apart
Maybe the timing, is beating
our hearts
We're empty


Det låter inte som något speciellt när man bara läser det så där, men jag älskar The Click Fives musik, praktiskt taget alla deras låtar. Och ja, jag är medveten om att sångaren har en väldigt söt röst, och sånt gillar jag. Söta är dem däremot icke, inte särskilt i alla fall inte som Tom från Destine (när han inte har den där hemska mustaschen jag precis såg i alla fall ..). Men de sjunger underbart fint, och spelar underbart fint, och är allmänt underbart fina. Och därför tycker jag att ni ska ge deras musik en chans, och den här låten. Den tar mitt hjärta lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback