Hollandic love.

Och eftersom jag bokade mitt flyg till och hem från Holland igår så tänker jag vara gullig nog och bjuda på de absolut ocharmigaste bilderna från vår sommarresa! Precis, även om vi kan se så där gulliga och smilande ut på de bilder jag vanligtvis visar så finns dessa som man helst av allt skulle gömma längst bak i garderoben om de inte varit fast i det digitala.
Jag lägger upp dessa i hopp om att min resekamrat inte tar livet av mig nästa gång vi träffas!
Rochelle och jag.
Jag, Martina och Tara.
Jag i Hilversumiie.
Martina @ Marvins place i Groningen.
Guido @ his place i Groningen.
Tror jag ska skapa en "Hollands"-kategori, känns som att det behövs snart.
27 oktober - 3e november är hur som helst nästa, hur mina fina lärare kommer ta det när jag berättar att jag måste ta ledigt fast de förbjudit mig att åka till Holland under nästa termin blir intressant!

Kommentarer
Postat av: ugg boots uk

mber är hur som helst nästa, hur mina fina lärare kommer ta det när jag berättar att jag måste ta ledigt fast de förbjudit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback