Jag är FORTFARANDE modig.

Och vet ni vad?
Idag gjorde jag exakt samma sak igen, missade ett samtal, ringde upp och har en jobb intervju på onsdag också. Jag är fortfarande ganska stolt över mig själv (tyvärr tror jag inte att belöningarna jag ger mig själv i form av glass och chips är det ultimata..).
Imorgon ska jag och min mor fira mitt nya modiga jag med kräftor och kladdkaka. Och vet ni vad jag ska göra i helgen? Absolut ingenting vad jag vet! Tror faktiskt att jag ska spendera i alla fall lördagen som en riktig nörd och kolla på alla Star Wars som jag självklart har sett till att ha på datorn. Förhoppningsvis har min pålle blivit bra tills på söndag så att jag kan spendera ett par timmar på ridning och hästskötning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback