När livet planeras av sig självt.

Ni vet de där tillfällena när man inte har några planer alls? Inga planer för dagen, veckan, månaden, livet.
Och det känns bra, ibland känns det riktigt bra att inte veta vad man ska göra och inte känna någon press på att man måste veta. Sen finns det de tillfällena då någon annan i ens närhet stressar en till svar, som i vissa tillfällen slutar på ett sätt man helst inte önskade. Sen finns det de tillfällena då man stressar sig själv till att komma fram till vad man vill göra och vad man ska "bli".
Och så finns det de tillfällena som jag är i just nu.. Jag vet vad jag vill göra, jag vet hur jag vill att mitt liv ska se ut om ett år, nu måste jag bara komma på ett sätt att lösa det. Men faktiskt så känns det hyfsat bra.
Jag längtar tills Oktober, något galet. puss hej.
ik hou van je, maar in nederlands je bent een hoer.. :') <3

Kommentarer
Postat av: linneaa

aw vad gulliga ni äär :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback