Jag är modig, FAKTISKT.

Idag var jag modig. Faktiskt nästan så att jag blir stolt över mig själv.
Såg att jag hade missat ett samtal så kollade upp numret och såg att det var från ett ställe jag sökt jobb hos. Jag som är extremt feg och egentligen hatar att prata i telefon ringde faktiskt tillbaka, så nu har jag en intervju den 27:e juli. Även om jag inte får jobbet är det här en STOR framgång för min del!
Självklart ringde jag min mor för att berätta om mitt nya, modiga jag. Våran konversation löd så här:
Jag: Mamma, jag har varit sjukt modig idag!!
Mamma: Vadå, har du slagit ihjäl en geting?!
Ja, det är väl så mycket min mor tror om mig. Haha.
Idag känner jag så modig att jag kan bjuda på en väldigt ful bild på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Faster S

Älsklingsgumman, jag håller alla tummar jag har inf. intervjun...Puss från faster S

2010-07-22 @ 12:40:00
Postat av: Maja

Måste erkænna att jag har samma problem, tycker att det ær grymt jobbigt att ringa upp nummer och ha jobbsamtal.

Postat av: Henric

Bra jobbat :D Om du nu har gjort det en gång så är det bara att göra det igen i framtiden.

2010-07-22 @ 13:07:42
URL: http://nsh.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tycker också att det är jobbigt att ringa folk..Men nu har jag fått ett sommarjobb som kräver att jag ska göra det. Ush vad nervös jag var första dagen, men det är bra träning. Nervositeten släpper mer och mer för varje dag som går! Grattis till intervjun förresten!

2010-07-22 @ 13:41:13
URL: http://hannahwagner.blogg.se/
Postat av: hanna

allt bra?=)

2010-07-22 @ 13:41:25
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback