alltid en massa planer.

Och på något sätt verkar dessa dagar gå så satans fort? Imorgon slutar vi skolan, idag är det en vecka kvar till Holland, jag blir helt chockad, var tog all tid vägen? Beblandades den med luften och flöt iväg till något land vi inte har upptäckt än, eller andades den in utan en halv miljard människor som upptog den och fick det att försvinna ifrån tomrummet över luften? Nej jag vet inte. Och jag vet inte heller vart vi ska bo alla dagar i Holland, och hur jag ska ha råd med allt. Det återstår att se helt enkelt.

men vi har ett schema, som nästan funkar.. tror jag.

Flera hotell har vi lyckats få i Groningen också, nu ska vi se vilka som ska avbokas..


Kommentarer
Postat av: Anna är i USA 09/10

IT SUCKS SO FREAKING BAD :'( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback