Slutet gott, allting gott?

När jag vaknade hade jag inte så stor kärlek till den här dagen. Lappen på min tepåse fastnade i byrålådan så när jag tog upp tekoppen flög påsen ut vilket resulterade i en massa te på mitt golv. Upptorkat och fixat lyckas jag självklart fastna i sladden till min plattång, vilket leder till att jag kastar ut ännu mer te på golvet.

Åker till skolan, är där halv 9 bara för att inse att jag inte har någon spanska.. Beger min hem till underbara Haninge struntar i matten eftersom vi ändå inte har Mias lektion och ska snart tillbaka för lite rep på teatern. Har spenderat ett par timmar i solen på min balkong, så jag hoppas verkligen att jag blir lite brun nu ! (inte röd helst.. 2-3 lager solkräm på mig så hoppas verkligen att det räcker!) Ja, dagen var inte så dålig ändå, fågelkvitter, grönt gräs och blommor, citron Loka och snart helg. Finns inte så mycket på att klaga idag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback