lovelovelove

Tänkte bara tala om för er alla att jag dör lite smått just nu. 
Fick en kommentar på en av mina egna videor på youtube med Joeys dans, och bruden frågade lite saker. Hello jag åkte tillbaka lite till Rotterdam, dog lite grann. Tänkte på alla gånger vi har varit än så länge, dog ännu lite till.
Lät mina tankar vandra till sommaren, ett stort fält, jag, Martina, Makebelieve, Only Seven Left, MiMi Soya, alla finfina vänner vi har skaffat oss där, stendöd.
Ohh vad synd att ni inte förstår eller inte vill förstå, men jag kan inte riktigt ta hänsyn till det.
För den här sommaren kommer vara den bästa någonsin även om de flesta inte kommer vara där.
Hur som helst, den här bilden har Martina haft som visningsbild på facebook, inte världens finaste, men det är lugnt . :')

Kommentarer
Postat av: Martina

Bästa sommarn vare ja :') <3

2010-05-16 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback