days go by

Efter att ha spenderat ungefär en timme med att svara på en undersökning från LifeGene hoppas jag verkligen att de lyckas lösa några av våran världs stora mysterium. Det återstår att se, möjligtvis om ett par 50-100 år kanske.
Dagen känns ganska bra. Har gjort absolut ingenting förutom att hålla tummarna för att en viss snygg person ska befinns sig på mitt jobb i natt. Och Martina smsar mig ifrån Berlin och delar med sig av en massa information som gör mig avundsjuk. Dock försökte hon tydligen beställa en Appeltini igår och fick Äppel te. Så det är jag inte särskilt avundsjuk på.
Och jag har insett att jag har mer än 400 cambilder på min dator. Känns bra. Kvalitén är ju alltid på topp!
Och jag saknar sommaren.

Kommentarer
Postat av: linneaa

fan vad snygg jag var i den färgen ;D haha love you! <3

Postat av: amanda

gullig bild :)

2011-07-18 @ 01:21:29
URL: http://smur.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback