Desperate times

Allt är så himla bra just nu. Min chef har sett till att jag är underhållen hela veckan innan Holland genom att låta mig jobba nästan hela veckan. Jag får pengar och håller mig sysselsatt i flera dagar. OCH Martina kanske har hittat en au pair familj. I Nijmegen. Ungefär 30 minuter med tåg ifrån mig. Det är bra. Det är så sjukt bra att jag känner för att hoppa upp och ner. Vi kommer bo nära, vi kommer kunna träffas, vi kommer kunna åka till Tilburg tillsammans och vi koommer att få bo i Holland i minst ett år!

Och om en vecka åker vi till vårt andra hem. Äntligen. Längtan. Vad fint. Försöker hitta fler synonymer på bra och underbart men känns som att jag har använt de flesta redan .Så det är helt enkelt bra och underbart.

Och vi är fina. Som Alltid. Och äter Stroopwafels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback